Jadwal Rilis Manga One Piece Chapter 955


Tidak ada seorang pun yang menyangka bahawa apa yang berlaku dalam serpihan terakhir 954 manga yakni salah satu momen yang penting untuk persekutuan kedua-dua radio dan perikatan ibu besar atau persekutuan kozuki dan luffy dan undang-undang dan mungkin dalam masa half dozen hari kita akan menyaksikan pertempuran jago perang persekutuan yonkou. terhadap persekutuan wano.

Nah, apa yang telah berlaku dalam serpihan 954, tentu saja, dalam artikel sebelumnya Mimin telah mengkaji banyak adegan alur Zoro bersama Kawamatsu dan Hiyori dan yang seterusnya yakni Kaido dan Big Mom yang kini bersatu.


Jadwal Rilis Manga One Piece Chapter 955

Okay, kami sedang bersedia untuk pelan seterusnya para pegawai Kozuki, yang merupakan jago sembilan skabbard merah yang seperti tahu rancangan masing-masing untuk berbagi seni manajemen perang ke Onigashima. Terdapat kinemon yang merupakan komander atau pengatur seni manajemen perang dan pada masa yang sama memimpin mesyuarat.


Terima kasih kepada Encik Yasue, sembilan jago skabbard merah tahu rancangan mereka di mana mereka harus berkumpul dan bagaimana untuk sampai ke Pulau Onigashima. Ini mungkin sukar untuk dijelaskan oleh Mimin secara terperinci.

Apa yang pasti yakni dalam five hari akan datang ke medan perang di pulau Onigashima Kineom dan yang lain telah berkomunikasi dengan kuat dan boleh mengadakan pertemuan untuk mengatur seni manajemen untuk memasuki dua lorong. pilih ke atas dengan koi atau pilih untuk masuk ke dalam gua.

Tetapi dikala menunggu pertemuan itu nampaknya masih ada waktu tersisa di mana franky sepertinya merampungkan perbaikan kapal yang rusak. Sekiranya menurut Mimin, keupayaan Franky dalam membuat dan menampal kapal pasti tidak baik.

Sekarang kembali lagi bahawa kali ini Mimin lupa bahwa Encik Yasui lewat sangat berharga dengan pelbagai simbol dan penipuan mpara sembilan scabbards mampu mengumpulkan 5000 pasukan.

Ini mungkin jikalau patin mimin menyertakan paket lengkap dengan tahanan di Udon. Kami tahu bahwa dalam komik 954 terdapat juga Luffy yang sedang dilatih oleh bos Hyogoro. Luffy memukul besi untuk mampu mencederakan kulit kaido yang kuat.

Nampaknya Luffy juga cuba meningkatkan kekuatan haknya di bawah bimbingan datuk Hyogoro. Tetapi malangnya ia sangat singkat. Berakhir dari satu bahagian 954 yakni gabungan kaido dan ibu besar untuk meraikan pesta tahunan.

Dan kasus yang lucu yakni bahawa komander ibarat Queen sedang melayan, melawan, kerana mereka sebelum ini berjuang untuk membunuh satu sama lain, tetapi tiba-tiba bermetamorfosis aliansi, dengan terperinci mengejutkan komander atas.

Berita angker satu keping untuk manga terbaru serpihan 955 akan dikeluarkan dalam two minggu. Sudah tentu, Oda Sensei nampaknya ingin bercuti dan melawan, harap sabar. kerana jadual pelepasan Manga Budak getah chpater 955 manga akan dibebaskan pada hari Jumaat thirteen September 2019.

Belum ada Komentar untuk "Jadwal Rilis Manga One Piece Chapter 955"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel