Spoiler Manga Budak Getah 954 - Mengesahkan Big Mom - Kaido Pirate Alliance


Budak getah manga kini berada di Wano Arc yang dianggap sebagai arka kisah terbaik dalam siri manga ini. The Straw Hat Pirates telah membentuk satu aliansi untuk mengambil shogun Orochi semasa dan sekutunya, termasuk Yonko Kaid dan bawahannya.

Kini, Luffy dan yang lain masih dalam persediaan untuk perang besar tetapi nampaknya mereka menghadapi ancaman besar. Budak getah Chapter 954 hanya keluar dan ketika ia merangkumi beberapa halaman yang menarik, satu yang menarik perhatian kita yakni perikatan gres yang telah terbentuk di Wano Country.


Spoiler Manga Budak getah 954


Bab Manga One Piece terdahulu menyampaikan kepada kami bahawa Big Mom Pirates datang di Wano Country, mengejar protagonis kami selepas mereka campur tangan perkahwinan di Whole Cake Island. Daripada menyambut Pirates Big Mom, Kaido memberitahu bawahannya supaya tidak memasuki negara ini. Raja, dari All-Stars di kru Kaido, menyerang kapal Big Mom yang menyebabkan kemalangan yang tidak dijangka.

Big Mom dibuang ke dalam air dan apabila ia bangun, semua kenangannya hilang. Chopper dan yang lain bertemu dengan Big Mom dan mereka menjadi sekutu sehingga mereka sampai ke penjara Udon di mana Big Mom kembali ingatannya semasa perjuangan menentang Ratu. Selepas ia memulihkan kenangannya, ia tertidur yang memberi Ratu peluang untuk membawa Yonko ke Onigashima di mana Kaido tinggal.

Big Mom berdiri dan bertemu Kaido dan ibarat yang terlihat dalam serpihan sebelumnya, kedua-dua Yonko saling bergaduh. Sebab pergaduhan mereka masih tidak diketahui tetapi ia telah menyampaikan bahawa Big Mom dan Kaido berada di kapal yang sama pada masa lalu. Walaupun ramai peminat berfikir bahawa perjuangan mereka yakni mengambarkan yang baik untuk penyebab rintangan, ia mirip perkara telah berubah dan menjadi lebih buruk.

Seperti yang dilihat dalam serpihan terbaru, kedua-dua Yonko telah menetapkan untuk membuat satu pakatan. Mengetahui bahawa mereka mempunyai matlamat yang sama sekarang, kami tidak terlalu terkejut dengan tindakan mereka. Sekarang bahawa Big Mom - Kaido Pirate Alliance telah dibentuk, bagaimana ia akan mensugesti perang yang akan datang untuk menuntut semula dan membebaskan Wano Negara daripada shogun semasa?

Adakah Luffy dan sekutunya mempunyai tenaga kerja yang cukup untuk menghadapi dua lanun terkuat? Mari lihat bagaimana keadaan berlaku apabila perang terakhir Wano Arc bermula.

Belum ada Komentar untuk "Spoiler Manga Budak Getah 954 - Mengesahkan Big Mom - Kaido Pirate Alliance"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel